O nás

25 let

Dlouhá historie

Působíme na trhu již od roku 1994 a od roku 2008 jsme součástí skupiny Generali, která patří k předním světovým pojišťovnám.

1,1 milion klientů

Jednička na trhu

Aktuálně pečujeme o více než 1,1 milionu klientů. Svým klientům nabízíme širokou škálu účastnických fondů a spořicích programů. Klienti získávají současně se spořením řadu dalších služeb, včetně možnosti on-line obsluhy svého spoření, díky které má klient neustálý přehled o svém účtu.

900

Prodejní místa na dosah

Generali penzijní společnost je snadno dostupná napříč celou Českou republikou, prostřednictvím hustě pokrytou sítí distribučních kanálů, kterou tvoří poradci a pobočky naší mateřské Generali České pojišťovny a nezávislé sítě finančních poradců.


Dbáme na to, abychom poskytovali našim klientům co nejlepší servis nejen prostřednictvím naší sítě poboček a poradců. Klientům umožňujeme snadný přístup k jejich spoření z pohodlí domova prostřednictvím Klientského portálu, který již využívá více než půl milionu klientů.

Chceme být vždy o krok před konkurencí, proto jsme jako první přišli s novou službou Balancovaný převod, která eliminuje rizika při převodu úspor klientů z Transformovaného fondu. Spolupracujeme také s 5 000 firmami, kterým se staráme o penzijní spoření jejich zaměstnanců.

 

Nabízíme široké spektrum fondů a spořicích programů podporovaných státem každému, kdo se chce finančně zabezpečit na stáří.

ING. RADEK MOC, MBA
Generální ředitel a předseda představenstva


Vedení společnosti

Představenstvo

Ing. Radek Moc, MBA
Ing. Radek Moc, MBA
Ing. Radek Moc, MBA předseda představenstva
Generální ředitel,
Generali penzijní společnost, a.s.
Ing. Miroslav Chromčík
Ing. Miroslav Chromčík
Ing. Miroslav Chromčík místopředseda představenstva
Ředitel finančního úseku,
Generali penzijní společnost, a.s.
Mgr. Miroslav Žbel
Mgr. Miroslav Žbel
Mgr. Miroslav Žbel člen představenstva
Ředitel podpory obchodu,
Generali Česká pojišťovna, a.s.

Dozorčí rada

Ing. Josef Beneš
Ing. Josef Beneš
Ing. Josef Beneš předseda dozorčí rady
Generální ředitel,
Generali Investments CEE, a.s.
Mgr. Petr Bohumský
Mgr. Petr Bohumský
Mgr. Petr Bohumský člen dozorčí rady
Finanční ředitel,
Generali Česká pojišťovna, a.s.
Ing. Pavel Pitoňák, MBA
Ing. Pavel Pitoňák, MBA
Ing. Pavel Pitoňák, MBA člen dozorčí rady
Obchodní ředitel,
Generali Česká Pojišťovna, a.s.

Výbor pro audit

Ing. Martin Mančík, FCCA předseda výboru
nar. 27. ledna 1975,
trvale bytem Chocerady 348, 257 24 Chocerady
Beáta Petrušová členka výboru
nar. 21. dubna 1968,
trvale bytem Mliečna 86, 040 14 Košice,
Slovenská republika
Ing. Roman Smetana, FCCA člen výboru
nar. 11. listopadu 1974,
trvale bytem V Aleji 562, 261 01 Příbram V - Zdaboř

Základní informace

Název

Generali penzijní společnost, a.s.

Sídlo

Na Pankráci 1720/123, 140 21 Praha 4

Právní forma

akciová společnost

Datum vzniku

19. září 1994

61858692

Obchodní rejstřík

Městský soud v Praze, oddíl B, vložka 2738

Vlastník společnosti (podíl na zákl. kapitálu)

CP Strategic Investments N.V.: 100 %

Základní kapitál

50 mil. Kč

Kontakty

Generali penzijní společnost, a.s.

Na Pankráci 1720/123, Nusle, 140 21 Praha 4
Tel.: 261 149 111
E-mail: info@generalipenze.cz

IČO: 61858692


Číslo účtu a pokyny k platbám:

Klientská linka

Tel.: 261 149 111 (Po - Pá 8:00 - 18:00)

Napište nám pomocí našeho kontaktního formuláře, nebo e-mailu info@generalipenze.cz, pokud máte dotaz, námět či připomínku.    

Informace o spoření na penzi dále získáte:

Klientský portál

www.klientskyportal.cz

Další kontakty

Kontakt pro obchodní partnery Tel.: 261 149 188
Dotazy k provizím E-mail: provize@generalipenze.cz

Ochrana osobních údajů

Rádi bychom Vás informovali, že ode dne 25. května 2018 se ochrana a zpracování osobních údajů řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).  

Kompletní informace o ochraně a zpracování osobních údajů naleznete v Informačním memorandu

Práce s cookies

Co je soubor cookie? Soubor cookie je malý textový soubor, který je uložen do vašeho počítače nebo zařízení po návštěvě webové stránky a pamatuje si vaše preference pro budoucí použití.

Soubory cookies jsou různého druhu a mají odlišné využití:

Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako například navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.

Statistické a analytické cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby porozuměli, jak návštěvníci používají webové stránky. Anonymně sbírají a sdělují informace.

Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.

Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.

Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu jsou zpracovávány v podobě hromadného celku v anonymní podobě, která neumožňuje identifikaci jednotlivce.

Užívání Souborů cookies můžete prostřednictvím vašeho internetového prohlížeče zablokovat nebo odebrat. V takovém případě budou uložené informace trvale vymazány. Pokud to ale uděláte, může u některých webových stránek docházet k potížím. Pokud budete web dále používat, vyjadřujete tím souhlas s používáním souborů cookies, u kterých jste jejich používání nezablokovali nebo je neodebrali.

Správcem souborů cookies ve smyslu osobních údajů užívaných na tomto webu, je Generali penzijní společnost, a.s., se sídlem Na Pankráci 1720/123, Nusle, 140 21 Praha 4, IČO: 61858692, zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2738 a dále třetí strany uvedené níže.

Účel zpracovávání souborů cookies. Správce užívá na těchto webových stránkách soubory cookies za účelem:

  • fungování webových stránek;
  • měření návštěvnosti webových stránek a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webových stránkách;
  • vytváření remarketingových seznamů.

Zákonnost zpracování souborů cookies. Ke zpracovávání souborů cookies dochází u technických cookies na základě oprávněného zájmu Správce, u ostatních na základě Vašeho souhlasu, který udělujete užíváním našich webových stránek.

Jako subjekt osobních údajů máte např. právo po nás požadovat informaci, jaké vaše osobní údaje, včetně souborů cookies, zpracováváme, nebo právo na výmaz osobních údajů či právo odvolat svůj souhlas s užíváním souborů cookies nebo např. právo na námitku. Více o Vašich právech a zásadách ochrany osobních údajů se dozvíte zde.

Seznam souborů cookies, které zpracováváme:

Typ Název Účet

Nutné k provozování webu

-

Fungování jednotlivých stránek webu a událostí:

- souhlas s cookie

K marketingovým účelům

Adform

Sledování jednotlivých stránek webu a událostí.

Sběr dat za účelem personalizované nabídky reklam.

K marketingovým účelům

DoubleClick

Sledování jednotlivých stránek webu.

Analytické

Google Adwords

Sledování jednotlivých stránek webu.

K marketingovým účelům

Google Adwords

Sledování jednotlivých stránek webu.

Slouží k vytváření publik a sledování konverzí z reklam Adwords.

Analytické

Google Analytics

Sledování jednotlivých stránek webu a událostí:

- vyhledávání

Slouží k vytváření statistik o návštěvnosti.

K marketingovým účelům

Google Analytics

Sledování jednotlivých stránek a událostí za účelem vytváření publik pro remarketing

Analytické

Sklik

Sledování jednotlivých stránek webu.

Slouží ke sledování konverzí z reklam na Skliku a behaviorální cílení.

Rádi bychom Vás informovali, že soubory cookies jsou zpracovány dalšími subjekty:

  • Poskytovatelem služby Adform, provozované společností Adform s.r.o., sídlem River Garden II, vchod A,, Rohanské nábřeží 678/23, 186 00 Praha 8-Karlín;

  • Poskytovatelem služby track.adform.net je Adform, River Garden II, entrance A, Rohanské nábřeží 678/23 Prague, Czech Republic

  • Poskytovatelem služby Doubleclick, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;

  • Poskytovatelem služby Google Adwords, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;

  • Poskytovatelem služby Google Analytics, provozované společností Google Inc., sídlem 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA;

  • Provozovatelem služeb Sklik je obchodní společnost Seznam.cz, a.s., IČO: 26168685, DIČ: CZ26168685, se sídlem Radlická 3294/10, Praha 5, PSČ 150 00.

Více informací, jak soubory cookies zpracovávají výše uvedené třetí strany, se můžete dozvědět na následujících odkazech:

Tiskové centrum

Petr Brousil
ředitel CRM a marketingu, tiskový mluvčí
e-mail: petr.brousil@generalipenze.cz

 

 

Přejít do aktualit a tiskových zpráv

 

Vize, mise, hodnoty

Naše vize

Jsme součástí skupiny Generali, kterou celosvětově spojují vize a mise, a která vyznává stejné hodnoty napříč skupinou.

Naším cílem je aktivně chránit a zlepšovat lidské životy.

(Our purpose is to actively protect and enhance people´s lives)

 

  • Aktivně (Actively)
    Hrajeme aktivní a vedoucí roli při zlepšování životů lidí prostřednictvím pojištění.
  • Chránit (Protect)
    Pojištění je pro nás srdeční záležitostí. Řídíme a minimalizujeme rizika občanů i firem.

  • Zlepšovat (Enhance)
    Zavazujeme se k vytváření hodnot.

  • Lidské (People‘s)
    Pečujeme o naše klienty a staráme se o životy a budoucnost našich lidí.

  • Životy (Lives)
    Ovlivňujeme kvalitu života lidí. Naše stabilita, finanční jistoty, kvalitní servis a poradenství jim pomáhají na cestě, kterou si zvolili.

Naše mise

Naším posláním je být první volbou při poskytování relevantních a dostupných pojistných řešení.

(Our mission is to be the first choice by delivering relevant and accesible insurance solutions.)

 

  • První volba (First choice)
    Nejlepší nabídka na trhu s jasnými přínosy pro klienta je logickým a přirozeným krokem k tomu, abychom se stali první volbou.

  • Nabídka a služby (Delivering)
    K úspěchu vede snaha o maximální výkon.

  • Relevantní (Relevant)
    Předvídáme a naplňujeme skutečné lidské potřeby. Nabízíme pojištění šitá na míru.

  • Dostupné (Accessible)
    Jednoduché, pochopitelné, srozumitelné, použitelné a dostupné řešení za dobrou cenu.

  • Pojistná řešení (Insurance solutions)
    Pojištění v našem podání představuje vhodnou kombinaci ochrany, poradenství a služeb.

Naše hodnoty

  • Držíme slovo (Deliver on the promise)
    Dlouhodobé vztahy vytváříme na základě vzájemné důvěry našich lidí, klientů a veřejnosti. Naše úsilí směřuje k tomu, abychom zlepšili životy klientů a dokázali tento závazek naplňovat nejen dnes, ale také v budoucnu.

  • Vážíme si našich lidí (Value our people)
    Podporujeme různorodost. Investujeme do průběžného vzdělávání a profesního růstu. Vytváříme transparentní, sourodé a dostupné pracovní prostředí. Rozvojem našich lidí zajišťujeme dlouhodobou budoucnost naší Skupiny.

  • Jsme součástí společnosti (Live the community)
    Jsme hrdí na to, že patříme do globální skupiny se silnými, udržitelnými a dlouhotrvajícími vztahy na všech trzích, kde podnikáme. Naše trhy jsou našimi domovy.

  • Jsme otevření (Be open)
    Jsme přístupní novým myšlenkám a na věci se díváme z různých úhlů pohledu.

Kodex chování

Kodex chování skupiny Generali byl schválen představenstvem Assicurazioni Generali S.p.A 14. prosince 2012 a nahradil Etický kodex skupiny Generali. 

Kodex chování se vztahuje na všechny zaměstnance skupiny Generali, včetně členů dozorčích a řídicích orgánů. Také od třetích osob (konzultanti, dodavatelé, zprostředkovatelé, atd.), které jednají jménem skupiny, se očekává, že budou dodržovat zásady stanovené v Kodexu.

Kodex stanoví minimální standardy chování, které je třeba dodržovat, a stanoví konkrétní pravidla chování v následujících oblastech: Podpora rozmanitosti a začlenění, ochrana majetku a obchodních dat, střet zájmů, zákaz úplatků a korupce, finanční informace a obchodování zasvěcených osob, zákaz praní špinavých peněz, financování terorismu a mezinárodní sankce.

Kodex chování byl přeložen do všech jazyků zemí, kde Skupina působí a je volně ke stažení.

Informování o znepokojivých záležitostech a nesprávném jednání

Praktiky nebo jednání, které v dobré víře možné považovat za nevhodné nebo v rozporu se zákonem, Kodexem nebo Skupinovými Pravidly chování či jinými vnitřními pravidly (např. diskriminace, obtěžování, šikana, mobbing, korupce a úplatkářství, atd.) lze oznámit na místní nebo skupinové úrovni. Z důvodu rychlejší odpovědi, doporučujeme použít nejdříve místní kontakty.

Možnosti podání oznámení

  1. na místní úrovni (e-mail: Kodex_Chovani@generalipenze.cz)
  2. na ředitelství skupiny (e-mail: concerns.co@generali.com)
  3. poštou (adresa: Group Compliance - Business Integrity - Piazza Cordusio 2, 20123 Milano, Italy)

Oznámení nebo obavy týkající finančních, auditních a účetních, bankovních záležitostí a podplácení mohou být hlášena také prostřednictvím Skupinové Linky pomoci, kterou zajišťuje GCS Compliance Service Europe Ltd. (dodavatel třetí strany, dceřiná společnost Navex Global).

Oznámení musejí být dostatečně podrobná, pokud jde o popis okolností údajného porušení. Oznámení bez dostatečných podrobností nemohou byt prošetřeny. Pokud to dovolují místní zákony, jsou anonymní oznámení přijímána. Skupina se však domnívá, že vyšetřování každého oznámení bude účinnější, pokud je známa totožnost osoby, která oznámení podala. Z toho důvodu Skupina vyzývá stěžovatele, aby zveřejnili svoji identitu při podávání oznámení.

S oznámeními, stejně jako s údaji o stěžovatelích a konkrétních osobách, bude nakládáno jako s důvěrnými a v souladu s platnými právními předpisy týkajícími se ochrany soukromí.

Skupina přísně zakazuje postih proti komukoli, kdo podal v dobré víře oznámení, bez ohledu na to, koho se dané oznámení týká.

Mějte prosím na paměti, že výše uvedené možnosti, jak podat oznámení, nejsou určeny pro podávání oznámení od zákazníků, která se týkají produktů a služeb poskytovaných společnostmi Skupiny. Na tato oznámení se vztahují konkrétní postupy v souladu s místními právními předpisy. Tato by měla být sdělována prostřednictvím vhodných, konkrétních kanálů v souladu s ustanoveními uvedenými v příslušné smluvní dokumentaci, v souladu s místními předpisy.

 

Ocenění

Superbrands 2018

Získali jsme prestižní ocenění Superbrands v roce 2018 a 2019. Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Titul Superbrands získávají v České republice pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK. V poslední fázi hodnocení má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, síla značky, inovace či prestiž.

Nejlepší inovátor v regionu střední a východní Evropy 

V rámci soutěže organizované agenturou Fleming jsme obdrželi ocenění Best Innovation Pension Fund in CEE 2016. Potvrdili jsme tím nejen svoji vedoucí pozici na českém trhu spoření na penzi, ale zároveň jsme získali první významné ocenění v mezinárodním srovnání. Mezi oceněnými jsme byli jako jediní z České republiky.

Vítězství v kategorii Nejlepší inovátor jsme získali především díky rozsáhlému zapojení nových technologií a neustále zdokonalované „bezpapírové“ komunikaci s klienty.  V roce 2008 jsme jako první na trhu klientům nabídli možnost komunikovat prostřednictvím SMS zpráv. O tři roky později jsme představili svůj on-line Klientský portál, v jehož nejnovější verzi v současnosti spravuje svůj účet více než 400 tisíc uživatelů. Vlastní elektronický portál usnadňující prodej a servis klientům má k dispozici také obchodní síť.

Penzijní společnost roku

Pro rok 2014 jsme se stali nejúspěšnější společností ve své kategorii v rámci prestižní soutěže Banka roku. Prvenství jsme získali také v ročnících 2005, 2006, 2008 a 2013. V letech 2007, 2009 a 2010 jsme skončili na druhém místě.

Soutěž Banka roku, která hodnotí výkonnost a důvěryhodnost finančních a bankovních produktů na českém trhu, probíhá již od roku 2002. Padesát odborníků z korporátní, akademické, politické, bankovní a finanční sféry hodnotí kvalitu nominovaných finančních služeb. Soutěž tak pomáhá zákazníkům zlepšit jejich orientaci ve finančních službách.

CZECH TOP 100

Od roku 2005 jsme pravidelnými vítězi kategorie penzijních fondů. Sdružení CZECH TOP 100 každoročně sestavuje žebříčky základních ekonomických ukazatelů firem v České republice. Samostatně jsou sestavovány žebříčky finančních institucí, které jsou pro svoji různorodost rozděleny do několika podskupin. Penzijní fondy jsou hodnoceny podle ročních objemů přijatých vkladů.

WEB TOP 100

V roce 2011 jsme obsadili třetí místo v hlavním žebříčku soutěže Web Top 100. Do hlavního žebříčku jsou zařazeny firemní weby 100 nejvýznamnějších společností umístěných v Czech Top 100. Webové prezentace hodnotí odborná porota z hlediska použitelnosti, grafického designu, technického řešení, marketingu a přínosu pro uživatele.

Zlatý měšec

V anketě jsme zvítězili v ročnících 2004-2006. V roce 2009 jsme ve své kategorii obsadili druhé místo, v roce 2011 třetí místo.

Anketa Zlatý Měšec - Nejlepší finanční instituce umožňuje široké veřejnosti ve dvouměsíčním hlasování ocenit nejen spokojenost s finančními institucemi, ale zároveň díky několika specifickým parametrům u každé instituce objektivně ohodnotit kvalitu služeb, ceny či úroveň jednání.

Zlatá koruna

Bodovali jsme rovněž v tradiční soutěži Zlatá koruna. V letech 2006 a 2012 jsme obsadili mezi penzijními fondy třetí místo. Ročník 2013 a 2014 nám přinesl druhé místo v soutěži a s ním i Stříbrnou korunu.

Pomáháme

Jsme si velmi dobře vědomi naší společenské odpovědnosti a děláme pro to maximum.

Projektem Paperless se snažíme komunikovat na klienty co nejvíce elektronicky, omezovat spotřebu papíru a šetřit tím životní prostředí. V rámci tohoto projektu jsme se spojili s organizací Sázíme stromy a ve spolupráci s ní vysadili naši zaměstnanci 88 nových stromů.

V uplynulých letech jsme podporovali několik dobročinných organizací. Jednou z nich byla nadace Dětský mozek, které jsme za každou dětskou smlouvu věnovali 100 Kč. A protože to byl opravdu úspěšný rok, předali jsme krásných 400 tis. Kč.

V roce 2019 jsme u příležitosti výročí 25 let přispívali Nadačnímu fondu pro rozvoj gynekologie a porodnictví Vita et Futura. Připojili jsme se tím k celosvětové humanitární iniciativě The Human Safety Net své mateřské skupiny Generali, v rámci které podporuje aktivity v České republice pro zlepšení podmínek porodnictví.

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

Sjednat online