Klientský portál

Využívejte Klientský portál,

kde získáte kompletní přehled o svém spoření na penzi.

Přihlásit do Klientského portálu

Jaké výhody vám Klientský portál přinese?

  • Okamžitý přístupu k důležitým dokumentům jako je roční výpis a daňové potvrzení.
  • Navýšit si své spoření nebo provést změnu ve smlouvě.
  • Získat aktuální informace o svém spoření včetně unikátních služeb např. Chytré penze.

Vše jednoduše, rychle a v pohodlí vašeho domova.

 

 

Adresa Klientského portálu.
Jak získat heslo pro první přihlášení nebo zapomenuté heslo.
Jak se přihlásit do Klientského portálu?
Jak se orientovat v Klientském portále, informace o smlouvě.
Jak provést změnu ve smlouvě přes Klientský portál.
Upozornění o uložení důležitých dokumentů k vaší smlouvě a potvrzení o provedené změně ve smlouvě.
Služby

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

Sjednat online