Klientský portál

Využívejte Klientský portál:

vše o vašem penzijním spoření na jednom místě.

 

S Klientským portálem získáte kompletní přehled o vašem spoření. Díky němu můžete změny ve vašem penzijním spoření provádět sami, jednoduše a na pár kliknutí.

Přihlásit do Klientského portálu

Jak se do Klientského portálu jednoduše přihlásit?

Jaké výhody vám Klientský portál nabízí?

  • Aktuální stav vašeho účtu. A to včetně podrobného přehledu všech připsaných plateb, příspěvků zaměstnavatele a státních příspěvků.
  • Důležité dokumenty na jednom místě. Najdete zde např. všechny vaše výpisy a daňové potvrzení, které si můžete pohodlně stáhnout nebo vytisknout. O jejich uložení na Klientský portál vás včas informujeme.
  • Možnost provádět změny na smlouvě on-line bez návštěvy pobočky, včetně navýšení vašeho příspěvku.
  • Rychlou komunikaci s Generali penzijní společností prostřednictvím chatu. Rádi zodpovíme jakékoliv dotazy nebo poradíme s nastavením smlouvy tak, abyste získali všechny výhody, které vaše spoření nabízí.

S Klientským portálem vyřídíte vše rychle, jednoduše a online.

 

 

Adresa Klientského portálu.
Jak získat heslo pro první přihlášení nebo zapomenuté heslo.
Jak se přihlásit do Klientského portálu?
Jak se orientovat v Klientském portále, informace o smlouvě.
Jak provést změnu ve smlouvě přes Klientský portál.
Upozornění o uložení důležitých dokumentů k vaší smlouvě a potvrzení o provedené změně ve smlouvě.
Služby

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář