Penze Info

Mějte spoření pod dohledem

Elektronicky (emailem, nebo SMS zprávou) Vás vždy budeme rychle informovat o Vašem spoření.

Co získáte?

  • Informaci o uložení důležitých dokumentů do Klientského portálu (roční výpisy, daňová potvrzení).
  • Informaci, dojde-li na smlouvě k opakovanému výpadku placení nebo končí-li vložené předplatné.

Jak službu aktivovat?

  • Stačí si do smlouvy uvést emailový nebo mobilní kontakt na www.klientskyportal.cz nebo nás o něm písemně informovat.
  • Stejně jednoduše lze kontakty aktualizovat.

Kolik to stojí?

  • Služba je poskytována zcela zdarma.

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

Sjednat online