Provoz Generali penzijní společnosti po dobu trvání karantény


01. 03. 2021

Vážení klienti, po dobu trvání karanténních opatření vyplývajících z nařízení vlády ČR zůstává provoz Generali penzijní společnosti zachován.

Pobočky naší mateřské Generali České pojišťovny fungují v plném provozu a až do odvolání se řídí mimořádnými opatřeními ministerstva zdravotnictví, které se týkají ochranných prostředků dýchacích cest. Bez patřičné ochrany (respirátor nebo obdobný prostředek s účinností alespoň 95 %), která je správně nasazena, nesmí klient být obsloužen a musí být vykázán z prodejního místa.

Pokud nezbytně potřebujete osobně navštívit některou z poboček, doporučujeme ověřit si její dostupnost telefonicky. Seznam poboček a jejich telefonických kontaktů naleznete zde: www.generaliceska.cz/pobocky.

Řadu informací, které jste dosud mohli získat na pobočkách Generali České pojišťovny nebo od finančních poradců, můžete bezpečně získat z pohodlí domova. Ke kontaktu s penzijní společností vám tak v řadě případů stačí chytrý telefon, tablet nebo počítač s připojením k internetu.

K dispozici jsou vám tyto způsoby obsluhy vaší penzijní smlouvy:

Rádi bychom vás ubezpečili, že zpracování klientských dotazů a žádostí v tuto chvíli dále plynule probíhá.

Pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši penzijní společnost mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Děkujeme vám za vaši důvěru.

Tým Generali penzijní společnosti

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

Sjednat online