Z důvodu migrace primárního systému Generali penzijní společnosti budou od pátku 14. 11. 2025 od 18:00 h do úterý 18. 11. 2025 do 6:00 h dočasně omezeny některé naše služby: Online sjednavač, Klientský portál, portál PEPA a ZUZa.
Žádáme uživatele, aby do této doby ukončili veškerou činnost na portálech, čímž bude zajištěno uložení zadaných dat.
V uvedeném období nebude možné sjednávat nové smlouvy, provádět úpravy na stávajících smlouvách, poskytovat informace o detailech klientských smluv, přistupovat do Klientského portálu a provádět v něm změny, podepisovat smlouvy v online sjednavači prostřednictvím dříve zaslaného odkazu. Zaměstnavatelé nebudou moci v portále ZUZa vkládat rozpisy a sledovat stav jejich zpracování, komunikovat přes integrovaný formulář, zpracovávat elektronické žádosti o přidělení či odebrání přístupů.
V případě jakýchkoli dotazů či nejasností nás, prosím, neváhejte kontaktovat prostřednictvím obvyklých komunikačních kanálů.
Děkujeme za pochopení a spolupráci.
Generali penzijní společnost