Dočasné omezení služeb Generali PS


10. 11. 2025

Z důvodu migrace primárního systému Generali penzijní společnosti budou od pátku 14. 11. 2025 od 18:00 h do úterý 18. 11. 2025 do 6:00 h dočasně omezeny některé naše služby: Online sjednavač, Klientský portál, portál PEPA a ZUZa.

Žádáme uživatele, aby do této doby ukončili veškerou činnost na portálech, čímž bude zajištěno uložení zadaných dat.

V uvedeném období nebude možné sjednávat nové smlouvy, provádět úpravy na stávajících smlouvách, poskytovat informace o detailech klientských smluv, přistupovat do Klientského portálu a provádět v něm změny, podepisovat smlouvy v online sjednavači prostřednictvím dříve zaslaného odkazu. Zaměstnavatelé nebudou moci v portále ZUZa vkládat rozpisy a sledovat stav jejich zpracování, komunikovat přes integrovaný formulář, zpracovávat elektronické žádosti o přidělení či odebrání přístupů.

V případě jakýchkoli dotazů či nejasností nás, prosím, neváhejte kontaktovat prostřednictvím obvyklých komunikačních kanálů.

 

Děkujeme za pochopení a spolupráci.

Generali penzijní společnost

Volejte

261 149 111 Po - Pá 8.00 - 18.00

Stavte se na pobočce

Navštivte nás osobně na některé z našich 593 poboček. Vaše nejbližší pobočka

Napište nám

Máte-li dotaz, přání či připomínku, použijte kontaktní formulář. Formulář

open popup
Sjednat online