Od 5. 5. 2025 najdou klienti penzijního připojištění výpis z transformovaného fondu za rok 2024 uložený na Klientském portálu.
Klienti, na které máme platné telefonní číslo či e-mailovou adresu, obdrží zprávu o uložení výpisu do Klientského portálu. Ostatním klientům bez elektronických kontaktů zašleme během měsíce května výpis dopisem na korespondenční adresu uvedenou ve smlouvě.
Zprávu o hospodaření za rok 2024 naleznete zde.
Chcete získávat informace o Vašem penzijním spoření rychleji a zároveň pomoci chránit přírodu? Doplňte nám na sebe aktuální e-mail či telefonní číslo a už od příštího roku Vám budeme výpis posílat pouze elektronicky. Najdete ho uložený na Klientském portále a díky elektronickým kontaktům Vám dáme vědět hned, jakmile bude výpis připraven k vyzvednutí. S Klientským portálem máte kompletní kontrolu nad svým penzijním spořením – všechny důležité dokumenty na jednom místě (daňová potvrzení, výpisy z účtu) a snadno v něm provedete i změny na smlouvě.
KDE MŮŽETE ÚDAJE DOPLNIT?
- e-mailem na [email protected] (zašlete naskenovanou a podepsanou žádost k doplnění údajů, ve které uveďte číslo smlouvy a kontakty, které si přejete do smlouvy doplnit),
- v Klientském portále,
- na našich obchodních místech.